Descript.ir

سایت گردون تلاشی سیاسی است در راستای خسران های موجود

دو هزار و بیست و پنج

طراحی شده با WordPress

Descript.ir

سایت گردون تلاشی سیاسی است در راستای خسران های موجود

گذر به محتوا

گردون از کوکی بهره می برد.

گویا آقای خامنه ای در قطع صدای من ناتوان هستند، البتّه در دو سه سال گذشته تلاش برای قطع سایت و صدای من کم نبوده است. ۲ آذر ۱۴۰۳.

حصر آقای خامنه ای

بنیاد، انسان است. ادیان یا دست کم برخی از ادیان ادعا دارند که برای ارتقای انسان آمده اند. ادیان ابراهیمی بازاری و فریبی هستند برای جذب توده مردم و قدرت گرفتن، و پیامبرانشان همچون موسی و عیسی و محمد نیز شاعرینی هستند فریب‌کار. ۱۶ دی ۱۴۰۲.

تشیّع(مسلمان شیعه) به نظر منحرف‌ترین و کثیف‌ترین وضعیّت فکری است که بشر به خود دیده، ۲۴ دی ۱۴۰۲. بعد از رفتارهای اخیر دولت آقای نتانیاهو در اسرائیل نسبت به غزّه و دیگر کشورهای مسلمان و غیر یهود گمان بردم که یهودیّت تا میزانی به انحراف و آلودگی تشیّع پهلو می زند، ۲۰ مهر ۱۴۰۳. البتّه موضوع غصب سرزمین فلسطین و بازگردانی پناهندگان هفتاد و چندی سال، پیش از حمله اسرائیل مطرح شده بود، ۱۵ آذر ۱۴۰۳.

رفتن به انتهای سایت

تماس، لطفا با نظر و نقد خود به راهِ ما روشنی ببخشید.

دانلود فیلتر شکن رایگان، وی پی ان، پروکسی

همکاری

آخرین موضوعات منتشر شده:

[category_recent]

عدم توانایی دروغ گفتن، ناتوانی پرداخت هزینه

ما سکوت را نا مناسب یا از سر ترس نمی پنداریم، به گمان مناسب است بدون شهامت وجود صداقت را مشکوک پنداشتن، اگر فرض این گمان مناسب باشد با فرض این گمان اگر شخصی عدم داشتن صداقت را توانایی بپندارد به گمان آن چه پیشتر مطرح شده است در شرایط پرده افتاده و نور به کار نمی رسد و بیشتر به درد پستوهای نمور تاریک می خورد، باغستان شهریار 20:53 دوشنبه 2 خرداد 1401. آنچه پیشتر مطرح شده به گمان از جانب آقای محممد رضا گلزار به گمان ما رسیده بود و همان مقطع با اِشراف بر آن نوشته شد، گویا از طریق آقای مجتبی خامنه ای برای رساندن آن گمان تلاش داشته اند که این موضوع به نظر با دوری گزیدن آقای مجتبی خامنه ای از آقای خامنه ای به گمان ما رسیده که به روزهای اخیر باز می گردد، 21:04 همین حوالی. شرط مناسبت فرض گمان صداقت و شهامت افزوده شد، “به گمان ما صداقت نیاز به وجود و شهامت دارد” به “به گمان مناسب است صداقت را از تاثیرات شهامت پنداشتن” و به “به گمان مناسب است بدون شهامت وجود صداقت را مشکوک پنداشتن” ویراست شد، 22:55 همین حوالی.

آیا نمی‌توان چنین پنداشت که در قبال دروغی گفتن یا راهی ناصواب رفتن فرد هزینه‌ای می‌پردازد حتّی اگر دیگران از دروغ و بیراهه رفتن او بی خبر بمانند، با فرض گمان پیشین آیا نمی‌توان گمان برد که احتمالاً ممکن است برخی از پرداخت هزینهٔ آن ناتوان بوده‌اند که چنین نرفته و چنین نگفته‌اند. ما چه میزان آغشته به قطعیّت هستیم، به نظر چند آری یا نه گفتن را می‌توان یک پاسخ دو سر، یک تعویض خط، یک انحراف یا بازگشت پنداشت. ۲۱:۰۸ سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید