Descript.ir

سایت گردون تلاشی سیاسی است در راستای خسران های موجود

دو هزار و بیست و پنج

طراحی شده با WordPress

Descript.ir

سایت گردون تلاشی سیاسی است در راستای خسران های موجود

گذر به محتوا

گردون از کوکی بهره می برد.

گویا آقای خامنه ای در قطع صدای من ناتوان هستند، البتّه در دو سه سال گذشته تلاش برای قطع سایت و صدای من کم نبوده است. ۲ آذر ۱۴۰۳.

حصر آقای خامنه ای

بنیاد، انسان است. ادیان یا دست کم برخی از ادیان ادعا دارند که برای ارتقای انسان آمده اند. ادیان ابراهیمی بازاری و فریبی هستند برای جذب توده مردم و قدرت گرفتن، و پیامبرانشان همچون موسی و عیسی و محمد نیز شاعرینی هستند فریب‌کار. ۱۶ دی ۱۴۰۲.

تشیّع(مسلمان شیعه) به نظر منحرف‌ترین و کثیف‌ترین وضعیّت فکری است که بشر به خود دیده، ۲۴ دی ۱۴۰۲. بعد از رفتارهای اخیر دولت آقای نتانیاهو در اسرائیل نسبت به غزّه و دیگر کشورهای مسلمان و غیر یهود گمان بردم که یهودیّت تا میزانی به انحراف و آلودگی تشیّع پهلو می زند، ۲۰ مهر ۱۴۰۳. البتّه موضوع غصب سرزمین فلسطین و بازگردانی پناهندگان هفتاد و چندی سال، پیش از حمله اسرائیل مطرح شده بود، ۱۵ آذر ۱۴۰۳.

رفتن به انتهای سایت

تماس، لطفا با نظر و نقد خود به راهِ ما روشنی ببخشید.

دانلود فیلتر شکن رایگان، وی پی ان، پروکسی

همکاری

آخرین موضوعات منتشر شده:

[category_recent]

طول عمر روحانیون

اگر این فرض‌ها نزدیک به واقع باشد که متوسّط طول عمر روحانیون از عامهٔ مردم بیشتر است و ایشان دورند از هیاهو و نزاع منشی اجتماع آیا می‌توان مطرح داشت که طول عمر ایشان امری اتّفاقی است، آیا انتخاب ایشان راه گفتن واقعیّت است، آیا میتوان گمان برد چیزی پنهان نگه داشته شده است، دوری از هیاهوی اجتماعی آیا برای این فاصله و معدّل کافی است، آیا می‌توان این احتمالات را دانسته یا ندانسته نزدیک به راستای کم فروشی و دروغ روئت نمود یا پنداشت و اگر چنین است چه موضوعاتی سبب به آن می‌گردد که چنین نگرش و برداشتی محتمل باشد. نوزده و هشت دقیقهٔ جمعه بیست و شش آذر هزار و چهارصد شمسی. این نوشته دقایقی پیش از هفت صبح شنبه بیست و هفت آذر هزار و چهارصد شمسی منتشر شد، فرض به فرض‌ها ویراست شد، دور از هیاهو و نزاع منشی اجتماع افزوده شد. هفت و نوزده دقیقهٔ شنبه بیست و هفت آذر هزار و چهارصد شمسی. بخش دروغ و کم فروشی ویراست شد. نه و پنجاه و دو دقیقهٔ شنبه بیست و هفت آذر هزار و چهارصد شمسی.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید