Descript.ir

سایت گردون تلاشی سیاسی است در راستای خسران های موجود

دو هزار و بیست و پنج

طراحی شده با WordPress

Descript.ir

سایت گردون تلاشی سیاسی است در راستای خسران های موجود

گذر به محتوا

گردون از کوکی بهره می برد.

گویا آقای خامنه ای در قطع صدای من ناتوان هستند، البتّه در دو سه سال گذشته تلاش برای قطع سایت و صدای من کم نبوده است. ۲ آذر ۱۴۰۳.

حصر آقای خامنه ای

بنیاد، انسان است. ادیان یا دست کم برخی از ادیان ادعا دارند که برای ارتقای انسان آمده اند. ادیان ابراهیمی بازاری و فریبی هستند برای جذب توده مردم و قدرت گرفتن، و پیامبرانشان همچون موسی و عیسی و محمد نیز شاعرینی هستند فریب‌کار. ۱۶ دی ۱۴۰۲.

تشیّع(مسلمان شیعه) به نظر منحرف‌ترین و کثیف‌ترین وضعیّت فکری است که بشر به خود دیده، ۲۴ دی ۱۴۰۲. بعد از رفتارهای اخیر دولت آقای نتانیاهو در اسرائیل نسبت به غزّه و دیگر کشورهای مسلمان و غیر یهود گمان بردم که یهودیّت تا میزانی به انحراف و آلودگی تشیّع پهلو می زند، ۲۰ مهر ۱۴۰۳. البتّه موضوع غصب سرزمین فلسطین و بازگردانی پناهندگان هفتاد و چندی سال، پیش از حمله اسرائیل مطرح شده بود، ۱۵ آذر ۱۴۰۳.

رفتن به انتهای سایت

تماس، لطفا با نظر و نقد خود به راهِ ما روشنی ببخشید.

دانلود فیلتر شکن رایگان، وی پی ان، پروکسی

همکاری

آخرین موضوعات منتشر شده:

[category_recent]

شرکت ملّی پست

عنوان مطلب از پست به شرکت ملّی پست ویراست شد، باغستان شهریار، 20:20 چهارشنبه 18 اسفند 1400.

در صورت تمایل ارتباط گیری‌های مطرح شده در محل پست صدرا مرتبط به استان فارس را مطالعه بفرمایید. احتمالاً برای روئت ارتباط گیری‌ها نیاز به اپ نقشهٔ گوگل خواهید داشت و از دیدگاه‌ها متفاوت است.

https://maps.app.goo.gl/m8YoJWoKZRCAhyJg7 

به نظر در خصوص استان فارس از آنجا که شاید بتوان گمان برد هنجار و فرهنگی پخته در آن جامعه جاری است جهت بر هم زدن این شرایط و زدودن آرامش و ساختن مشکل بر روان بومیان آن منطقه تمهیداتی از جانب آقایان خامنه‌ای و موسوی برای آن منطقه در نظر گرفته شده است، پیشتر در خصوص گمانمان از مردمان روشن سه شهر مشهد و قم و شیراز اشاره‌ای احتمالاً داشته‌ایم، به نظر این قبیل تخریب‌ها در جهت به نوعی به تعادل رساندن و حفظ وضعیّت تخریب برای معدّل جامعه‌ی مذکور است که شاید در شهرهایی چون شیراز به این میزان امکان کارشکنی نباشد، بیست و سه و سی و دو دقیقهٔ نه آذر هزار و چهارصد شمسی.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید