Descript.ir

سایت گردون تلاشی سیاسی است در راستای خسران های موجود

دو هزار و بیست و پنج

طراحی شده با WordPress

Descript.ir

سایت گردون تلاشی سیاسی است در راستای خسران های موجود

گذر به محتوا

گردون از کوکی بهره می برد.

گویا آقای خامنه ای در قطع صدای من ناتوان هستند، البتّه در دو سه سال گذشته تلاش برای قطع سایت و صدای من کم نبوده است. ۲ آذر ۱۴۰۳.

حصر آقای خامنه ای

بنیاد، انسان است. ادیان یا دست کم برخی از ادیان ادعا دارند که برای ارتقای انسان آمده اند. ادیان ابراهیمی بازاری و فریبی هستند برای جذب توده مردم و قدرت گرفتن، و پیامبرانشان همچون موسی و عیسی و محمد نیز شاعرینی هستند فریب‌کار. ۱۶ دی ۱۴۰۲.

تشیّع(مسلمان شیعه) به نظر منحرف‌ترین و کثیف‌ترین وضعیّت فکری است که بشر به خود دیده، ۲۴ دی ۱۴۰۲. بعد از رفتارهای اخیر دولت آقای نتانیاهو در اسرائیل نسبت به غزّه و دیگر کشورهای مسلمان و غیر یهود گمان بردم که یهودیّت تا میزانی به انحراف و آلودگی تشیّع پهلو می زند، ۲۰ مهر ۱۴۰۳. البتّه موضوع غصب سرزمین فلسطین و بازگردانی پناهندگان هفتاد و چندی سال، پیش از حمله اسرائیل مطرح شده بود، ۱۵ آذر ۱۴۰۳.

رفتن به انتهای سایت

تماس، لطفا با نظر و نقد خود به راهِ ما روشنی ببخشید.

دانلود فیلتر شکن رایگان، وی پی ان، پروکسی

همکاری

آخرین موضوعات منتشر شده:

[category_recent]

قصاص

آیا ممکن است در خصوص اعمال قصاص برای میراث داران و مفتخران و ذی نفعان چنین حکایات شرعی و شرکای ایشان در موضوعاتی همچون کندن پوست نسیمی یا قتل سهروردی اندیشید، گمان نمی‌بریم این موضوع بررسی نشده در دایرهٔ ارادهٔ ما بماند و اگر تصمیمی چنین بگیریم قدرتی در این عالم احتمالاً درصدی غیر روحانی و گوشتی را یارای ایستایی بر پای کرانهٔ آن به خلاف، نوزده و پنجاه و سه دقیقهٔ پنج‌شنبه نه دی هزار و چهارصد شمسی. ذی نفعان چنین حکایات شرعی افزوده شد، “گمان نمی‌بریم این موضوع بررسی نشده در دایرهٔ ارادهٔ ما بماند و اگر تصمیمی چنین بگیریم قدرتی در این عالم غیر روحانی و گوشتی را یارای ایستایی بر پای کرانهٔ آن به خلاف” افزوده شد، بیست و چهارده دقیقهٔ همین روز. احتمالاً درصدی افزوده شد، بیست و نوزده دقیقهٔ همین روز.

آیا در قصاص می‌توان تخمین میزان درد تحمیلی و سزای عین را طلبید. آیا می‌توان کسی را از حقوق خویش همچون قصاص عین محروم ساخت. هفت و سی و پنج دقیقهٔ سه‌شنبه هفت دی هزار و چهارصد شمسی.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید