Descript.ir

سایت گردون تلاشی سیاسی است در راستای خسران های موجود

دو هزار و بیست و پنج

طراحی شده با WordPress

Descript.ir

سایت گردون تلاشی سیاسی است در راستای خسران های موجود

گذر به محتوا

گردون از کوکی بهره می برد.

گویا آقای خامنه ای در قطع صدای من ناتوان هستند، البتّه در دو سه سال گذشته تلاش برای قطع سایت و صدای من کم نبوده است. ۲ آذر ۱۴۰۳.

حصر آقای خامنه ای

بنیاد، انسان است. ادیان یا دست کم برخی از ادیان ادعا دارند که برای ارتقای انسان آمده اند. ادیان ابراهیمی بازاری و فریبی هستند برای جذب توده مردم و قدرت گرفتن، و پیامبرانشان همچون موسی و عیسی و محمد نیز شاعرینی هستند فریب‌کار. ۱۶ دی ۱۴۰۲.

تشیّع(مسلمان شیعه) به نظر منحرف‌ترین و کثیف‌ترین وضعیّت فکری است که بشر به خود دیده، ۲۴ دی ۱۴۰۲. بعد از رفتارهای اخیر دولت آقای نتانیاهو در اسرائیل نسبت به غزّه و دیگر کشورهای مسلمان و غیر یهود گمان بردم که یهودیّت تا میزانی به انحراف و آلودگی تشیّع پهلو می زند، ۲۰ مهر ۱۴۰۳. البتّه موضوع غصب سرزمین فلسطین و بازگردانی پناهندگان هفتاد و چندی سال، پیش از حمله اسرائیل مطرح شده بود، ۱۵ آذر ۱۴۰۳.

رفتن به انتهای سایت

تماس، لطفا با نظر و نقد خود به راهِ ما روشنی ببخشید.

دانلود فیلتر شکن رایگان، وی پی ان، پروکسی

همکاری

آخرین موضوعات منتشر شده:

[category_recent]

تعریف من

بیست و دو و بیست و هشت دقیقهٔ یکشنبه سی آبان هزار و چهارصد شمسی، پیشتر در این باره سخن به میان آورده‌ایم، یا باید اثبات کرد یا پذیرفت، چنین گمان می‌بریم.

بیست و دو و بیست و چهار دقیقهٔ یکشنبه سی آبان هزار و چهارصد شمسی، فارغ از خواست ما نان را به نرخ روز می‌خوریم نه قیمت دیروز یا فردا، زمان در حال عبور است و جا ماندن از آن حکم زوال است و فنا. احتمالاً گاهی زیرکی وفق دادن خویش است، در نهایت همه چیز صحبت هزینه‌هاست، کدام راه کیفیّت بهتر و هزینهٔ کمتری دارد. چنین به گمان ما رسیده است.

شانزده و یک دقیقۀ چهارشنبه بیست و شش آبان هزار و چهارصد شمسی، پیشتر در این خصوص سخن به میان آورده‌ایم، از منظر ما کیفیّت بالا احتمالا نمی‌تواند تهی از اخلاق باشد، چنین به گمان ما رسیده است. شانزده و سیزده دقیقۀ همین روز، “احتمالا” به کیفیّت بالا افزوده شد.

بیست و یک و چهل و چهار دقیقهٔ دوشنبه بیست و چهار آبان هزار و چهارصد شمسی، از منظر ما تقوا و قناعت هر جا هست گناه در سایهٔ آن نشسته است، اینها موضوعاتی درونی هستند همچون نبردی با خویشتن که خروجشان حکم زوالشان است، از طرفی ما نفس نمیکشیم که خِر خِر کنیم ما نفس می‌کشیم برای نفش کشیدن، اصراف نکردن با قناعت داشتن متفاوت است، در مجموع چنین به گمان ما رسیده است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید