Descript.ir

سایت گردون تلاشی سیاسی است در راستای خسران های موجود

دو هزار و بیست و پنج

طراحی شده با WordPress

Descript.ir

سایت گردون تلاشی سیاسی است در راستای خسران های موجود

گذر به محتوا

گردون از کوکی بهره می برد.

گویا آقای خامنه ای در قطع صدای من ناتوان هستند، البتّه در دو سه سال گذشته تلاش برای قطع سایت و صدای من کم نبوده است. ۲ آذر ۱۴۰۳.

حصر آقای خامنه ای

بنیاد، انسان است. ادیان یا دست کم برخی از ادیان ادعا دارند که برای ارتقای انسان آمده اند. ادیان ابراهیمی بازاری و فریبی هستند برای جذب توده مردم و قدرت گرفتن، و پیامبرانشان همچون موسی و عیسی و محمد نیز شاعرینی هستند فریب‌کار. ۱۶ دی ۱۴۰۲.

تشیّع(مسلمان شیعه) به نظر منحرف‌ترین و کثیف‌ترین وضعیّت فکری است که بشر به خود دیده، ۲۴ دی ۱۴۰۲. بعد از رفتارهای اخیر دولت آقای نتانیاهو در اسرائیل نسبت به غزّه و دیگر کشورهای مسلمان و غیر یهود گمان بردم که یهودیّت تا میزانی به انحراف و آلودگی تشیّع پهلو می زند، ۲۰ مهر ۱۴۰۳. البتّه موضوع غصب سرزمین فلسطین و بازگردانی پناهندگان هفتاد و چندی سال، پیش از حمله اسرائیل مطرح شده بود، ۱۵ آذر ۱۴۰۳.

رفتن به انتهای سایت

تماس، لطفا با نظر و نقد خود به راهِ ما روشنی ببخشید.

دانلود فیلتر شکن رایگان، وی پی ان، پروکسی

همکاری

آخرین موضوعات منتشر شده:

[category_recent]

فاشیسم

نداشته‌اند، گاهی رنگ پریده و خالخالی احتمالاً در هوای ابری لندن با بستری از فاشیسم رها شده‌اند در جهان و چند تیره گون دیده‌اند و اراده به گستاخی و برده داری ساز کرده‌اند در این چهارصد سال اخیر احتمالاً که وسعت بینش و کران اندیشهٔ ایشان چنین ثمره به بار آورده است، این حوالی فرد سبزه یا تیره گون حتّی آنچه در ادبیات گاهی برزنگی نام می‌گیرد احتمالاً چیز عجیب یا برچسب داری نیست که باعث تبعاتی در فرد گردد و هنجار او را متاثّر کند، فلانی اهل بندر است، خب که چه. در مجموع چنین گمان برده‌ایم. یازده و نوزده دقیقهٔ یک‌شنبه پنج دی هزار و چهارصد شمسی. گاهی و احتمالاً به رنگ پریده و خالخالی افزوده شد، دوازده و هفده دقیقهٔ همین روز.

شش و دوازده دقیقهٔ یکشنبه بیست و سه آبان هزار و چهارصد شمسی، ما تا کنون پنج نمونه و نسخه فاشیسم رسد داشته‌ایم، فاشیسم قومی، دینی، جنسیّتی، صنفی و جغرافیایی، از نظر ما فاشیسم فارغ از سنجش کیفیّت نگرش و هنجار فرد و ثمرهٔ افعال او به دلیل رشد در شرایطی امتیازی به او دادن یا امتیازی از او گرفتن است. ما در خصوص این دلق پوشان صفت نجس را به کار برده‌ایم همینطور در خصوص علی و سلسلههٔ نقل شده‌اش با اینحال منشا این دو در عین یکی آبخورد داشتن کمی متفاوت است، در خصوص این نجاسات حاضر دو موضوع پیشتر مطرح شده است، یکی کودک شش ساله که از جهان هیچ نمی‌داند را در مدرسه‌ای تصوّر کنید که صفت نجس می‌گیرد و ترد می‌شود و دنیا برایش سیاه بی آنکه مفهومی از این‌ها بداند و مورد دوّم سگ است، شاید وفادارترین گونه به انسان که ایرادی دارد، بوی ترس را می‌فهمد، احتمالاً بوی گستاخی و درازدستی و سرقت را، پس باید ترد شود، برچسبی همچون نجس، امّا در مورد علی بحث خیانت به محمّد است و نجس بودن شراب که در پس این بی شرفی به نام اسلام ثبت شده است و احتمالاً بتوان گفت قرن‌ها از حیَوانی ترین انواع آزار را سبب بوده است. در مجموع بلا نسبت حیوانات و نجاسات که صده‌ها چراغ اجاق و گرمای بشر بوده‌اند در زمستان سخت و تابستان و دست کم قوّت خاکند. چنین به گمان ما رسیده است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید